Klubb Information

Klubben startade på Gotland 1993 och är till för ägare av Opel Manta A och B oavsett om man kör en 100% orginal eller ombyggd bil.

Klubben var mycket aktiv under hela 90-talet med närmare 60 medlemmar vissa år. Men tyvärr så bestämde vi oss 2004 för att lägga klubben på is av olika orsaker. Nu gör vi ett nytt försök 2012 med att starta upp klubben igen.

Planen är att först få igång ett kontaktnät med ägare samt en enkel hemsida med information och sedan se om det finns något intresse att få ihop en träff till sommaren 2013.

Tanken är att klubben ska vara öppen för alla Manta ägare, oavsett om man kör en 100% orginal eller ombyggd bil. Syftet med klubben är att träffa människor med samma intresse och givetvist ha roligt tillsammans, samt kunna hjälpa varandra med delar och liknande eftersom bilarna börjar bli riktigt gamla nu så det kan vara svårt att få tag på reservdelar.

Välkommen till

Manta Club Schweden!

På gång:

Denna hemsida är byggd med N.nu - prova gratis du med.(info & kontakt)